22 Şubat 2014 Cumartesi

Merhabalaaar!! :)

Öncelikle sa bıloggır arkadaşlarım. Girişim harika oldu farkındayım :P Yine bir ''uzun süre yazamadım'' yazısı tahmin edeceğiniz gibi. 

İlk dönem tahmin ettiğimden çok çok yoğun geçti ama çalışmalarımın karşılığını aldığım için mutluyum. 15 tatilde yazarım diyordum ama gezmekten,uyumaktan,dinlenmekten pek fırsat bulamadım. Sizleri de çok özledim! Birçok şey yaşadım,okudum,izledim,dinledim. Aklımda çok fazla yazacak şey var, artık sınavlar başlayana kadar çok boşlamamaya karar verdim. Görüşmek üzere, mutlulukla kalın!


                                                                                ***
                                                                        Öpüldünüz !

7 yorum:

  1. heeeey merabaaaaa görüşürüüüz :)))) kitap temam peki. kaybolup gelince uğra ama olar mı hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olaar :) çok özlediğimi fark ettim zaten, ancak fonksiyonlar ayırabilir beni blogtan.....:P

      Sil
  2. Hello from Spain: luck with your studies. Keep in touch

    YanıtlaSil
  3. Sınavlar başlamadan yazılarını bekliyorum :). Zaten 1. Sınavlar başladı mı hoop birden okulun son günü gelmiş,karneyi alıp evin yolunu tutmuşuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oluyoor:) fırsat buldukça yazacağıım

      Sil

Kendi halindeki şu bloggerı, yorumunuzla çok sevindirdiniz ! :))