11 Eylül 2013 Çarşamba

Takip Ettiğim Diziler #1

Yaz başından beri dizi,film izlemek;kitap okumak için çok zamanım oldu. Kitap ve filmlerin bir kısmından bahsetmiştim. Şimdi de dizileri ele almak istedim ! :) Çünkü gerçekten ''süper'' dediğim diziler var ve başlamanız gerektiğine inanıyorum.

1.Game of Thrones

3 sezondan oluşan dizinin bölüm süresi 55-60 dk arasında değişse de insan izlerken asla sıkılmıyor. Konusu mükemmel fakat HBO dizisi olduğu için dizide açık sahne çok fazla. Ve kan, vahşet görmeye dayanamayanların izlememesini tavsiye ederim.

2.American Horror Story

Özellikle 1. sezonuna bayıldığım;2. sezonunda farklı bir konu,1.sezonunda farklı bir konu işlenen dizi. Korku değil de daha çok gerilim demek gerek aslında bu diziye isminin aksine. 

1.sezon


2.sezon

3.Bates Motel

1960 yılında çıkan ''Psycho (Sapık)'' filminde Norma Bates isimli karakterin sapık olmadan önceki hayatında odaklanan dizi  Norma Bates'in hayatını değiştirmek için bir otel almasıyla başlıyor. Ben filmi izlemedim ama birçok kişi ilk önce filmi izlerseniz olayları ilişkilendirince daha güzel oluyor diyor. Ve Freddie Highmore'un evriminin açık olarak gözlenebildiği bir dizidir :D charlienin çikolata fabrikasındaki Freddie ve Bates motel'deki..



bu resimden hep korkmuşumdur :D

4.Orphan Black

Bilim kurgu seviyorsanız bu dizi süper. İlk bölümü 1,03 milyon tarafından izleenen dizi birçok ödüle layık görüldü.İzleyeni hep şaşırtan  1.sezonu 10 bölümden oluşan dizi  2.sezon onayını almış.

5.The Carrie Diaries

Bu diziyi bilmeyen yoktur sanırım. Sex and the city'de Carrie Bradshaw'ın ve arkadaşlarının maceralarını izlemişsinizdir. Bu dizide de Carrie'nin Manathan'a gelme maceralarını, dostluklarını, aşklarını anlatıyor. Ben çok severek izlemiştim. Siz de seveceksinizdir.Dizinin bu kadar hayranının olmasının bir sebebi de bence Austin Butler bu arada :D :P

6.New Girl

How i Met your mother'dan bile fazla güldüğüm tek dizi ! Kesinlikle harika,samimi.. Daha ne diyebilirim ki hemen başlayın:) hem bölümler de 20 dakika.

7.Girls

Yine bir HBO dizisi olan Girls, Hannah'ın ikidebir göğüslerini açması dışında güzel bence. Ya da şöyle diyeyim, her bölüm bitince ben bu diziyi niye izliyorum diyip diğer bölüme geçiyorsunuz :D Garip bir ilişki var yani. Sonlara doğru konusu güzelleşen diziyi önerir miyim bilmiyorum ama komik ve samimi sahneleriyle sevebilirsiniz de. Denemenizde zarar yok bölümleri kısa çünkü.

8.Camp

Tam bir yaz ve gençlik dizisi! İnsanın içini karartmıyor, hep güzel şeyler oluyor. Yaz bitti ama bence yine de başlamalısınız.

9.Dexter

Aslında baştan başlamadığım bu dizinin konusunu yakalaamam çok kolay oldu diyebilirim. Çünkü sene içinde pazar akşamları bazen annemlerle izliyordum. Kesinlikle bayıldığım dizilerden bir tanesi. O başta çıkan tanıtımını ilk gördüğümde dehşeete düşsem de ( :P) gerçekten iyi bir dizi.

10.The Exes

Arkadaşlarımın arkadaki gülme seslerine fazlasıyla sinir olup, esprilere gülmediği ama benim çok sevdiğim bir dizi işte The Exes!Ve bence gerçekten komik arkadaşlar.s.s :P

11. My Mad Fat Diary

Şimdi ben size görüşlerimi söylesem şişman insanların aşırı yakışıklı kişilerle çıkmaya hakkı yok mu diyeceksiniz... Ama yine de bu bir yana 2.sezonu sabırsızlıkla beklediğimiz öyle sevimli bir dizi işte. Ve müzikleri de harika.



Vee işte izlediğim diziler bu kadar. Asıl merak konusu bunların yeni bölümlerini nasıl takip etmeyi başaracağım :D

Mutlulukla kalın :*



11 yorum:

  1. 2.American Horror Story farklı bır dizi ..BU Tarz farklı dizileri seviyorsan hemlock sana önerebilirim severek izlersin ! Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önerin için çok saol ama artık diğer yaza.. :))

      Sil
  2. bende de dizi hastalığı var =) kendim gibi birini bulmak çok güzel =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe! :) çok var bizlerden merak etme canım.

      Sil
  3. orphan blacki merak ettim.. ilk bölümüne bakacağım ben de yeni dizi arıyordum zaten iyi oldu bu tavsiyeler..

    YanıtlaSil
  4. merhaba bloğunuzu yeni keşfettim.
    game of thrones favorim :))

    sebnemorhun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Maaşallah bunları takip etmeye devam et ama şiddetle önerdiklerim de var sana :) The walking dead, the vampire diaries, pretty little liars, once upon a time, spartacus, prison break, true blood, 24 :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir ara the vampire diaries izliyordum fakat sonra bıraktım. Önerilerin için teşekkür ederim :)) ama artık ne zaman izleyebilirim şöyle rahatla oturup bilmiyorum. Okul,dersleer..

      Sil
  6. mımde kesfettım senı canım bloguma beklerımm http://farpaletlerim.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil

Kendi halindeki şu bloggerı, yorumunuzla çok sevindirdiniz ! :))