8 Eylül 2013 Pazar

MİM! :))

Dün yazlıktan taşındığımız için mimi daha yeni yazabiliyorum, lütfen kusuruma bakmayın :) Şu ana kadar katıldığım mim etkinlikleri arasında en samimisi bu sanırım. Bayıldım! Başlayalım öyleyse.

1.Kısaca kendini tanıtır mısın?
İsmim Minel. 15 yaşındayım. Eveet daha toy bir bloggerım :) Çorluluyum ve Çorlu'da yaşıyorum. TAÖL'de okuyorum.

2.Blog yazma fikri aklına nereden geldi?
Blog yazmaya çok sevdiğim bir arkadaşımın ısrarları sayesinde başladım. Aklımda vardı zaten ama o o kadar ısrar etmese başlar mıydım bilmiyorum.

3.Blog içeriğin nedir?
İsminden de anlaşıldığı üzere, bir moda blogu. Aslında modadan başka şeyler de var fakat genel olarak moda.

4.Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider?
Belirli konularım yok aslında. Aksine sürekli yeni şeyler okuyup öğrenmek istiyorum. Bu yüzden ilgimi çeken her konuyu okumayı severim.

5.Kitaplarla aran nasıl? En son okuduğun kitap nedir?
Tüm okul yılı boyunca SBS'ye çalıştığımdan kafamı ders kitaplarından kaldıramamıştım. Bu yüzden de neredeyse hiç kitap okumaya zamanım olmuyordu. Yazın da bunun acısını çıkardım sanırım:) En son Dan Brown'ın Cehennem'ini okudum. Bu sene klasiklerden de oldukça okumak istiyorum, sizin de önerilerinizi alırsam sevinirim!

6.Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun?
Modayı takip ederim. Fakat bence trendler falan bir yana insan kendisi nasıl rahat ediyorsa, hangi kıyafeti kendine yakıştırıyorsa öyle giyinmelidir. Moda deyince de , göz zevkimizin tatmin olması geliyor aklıma ilk.

7.Peki ya kozmetik deyince?
Daha yaşım küçük olduğundan genelde makyaj yapmıyorum. Hele yaz aylarında çekilmez zaten. Fakat kozmetik demek sadece makyaj malzemeleri değil tabii ki. Cilt bakımımı kendimce yapıyorum. Bu arada son zamanlarda ,yaz aylarından dolayı sanırsam, sivilcelerim artmaya başladı. Aktifoks diye bir krem kullanıyorum. Siz ne önerirsiniz, aktifoksu kullanan var mı?

8.Ne tarz müziklerden hoşlanırsın?
Her tür diyebiliriz aslında ama  daha çok eskileri severim. The Beatles, Queen gibi.

9.Bloguna ilişkin yapmak istediklerin? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun?
Okuyucu kitlemi genişletmek ve aradıkları her şeyi bulabilsinler istiyorum.Ve google+yı çözmek istiyorum:D Zaman buldukça da bakmaya çalışıyorum bloguma. Kendimi geliştirdikten sonra onunla da yetineceğimi sanmıyorum, hep daha iyisini isterim sanırım.

10.İyi bir blogger olmanın yolları?
Bence en önemli şey orijinal olmak, kendin olmak. 

11.Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar?
Bence yayınları olduğu gibi kopyala yapıştır yapmak..

12.Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir?
Güzel arkadaşlıklar, yeni blog keşifleri! :)

13.Bulunduğun şehirdeki diğer bloggerlarla görüşme ayarlansa?
Ailem izin verirse zaten ben dünden hazırım :)

14.Kendinle ilgili 3 olumlu - 3 olumsuz özellik?
Eğlenceli biriyimdir, iyi niyetliyimdir, aklıma koyduğumu sonuna kadar yapmaya çalışırım.
Fazla hırslıyımdır, bir olaya gereksiz yere çok üzülürüm, bazen saçma sapan sinirlenebiliyorum.

15.Bu tarz etkinlikler nasıl geliştirilebilir?
Buluşmalar düzenlenebilir veya daha çok mim ! :)

***
Mim'i hazırlarken gerçekten çok keyif aldım ve müthiş bir etkinlikti gerçekten. Umuyorum ki bugünden sonra güzel arkadaşlıklarımız olur.Kozmetik Tutkunu'nun güzel fikirleri olan bloggerı Sezen'e çok teşekkür ediyorum:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kendi halindeki şu bloggerı, yorumunuzla çok sevindirdiniz ! :))