2 Ekim 2012 Salı

Geri Dönüş - Lahana gibi giyinelim !

Herkese merhabaaa :) 

Uzun bir zaman yazamamıştım. Bilirsiniz beni , her zaman bahanem vardır giremediğim için . Bu sefer de öyle. Klasik işte okul. Malum bu sene 8 oldum. Sınav kapıda. Çalışmak gerek, çok çalışmak ama işte böyle arada fırsat buldukça hemen giriveriyorum. Sizi çok özlediim :) Sonracığma, herkes gibi ben de hastayım -.- Ah şu salgın yok mu ! Sınıfça hastayız. Tabii kötü bir durum.

Neyse , düşündüm düşündüm ne yazsam bilemedim. Aklıma o kadar çok atılacak post fikri toplamışım ki hangisinden başlayacağımı bilemedim. Sonunda karar verdim. Ve bu sene belki duymuşsunuzdur kat kat giyinmek çok trend ! Eskiden dalga geçerdik , lahana gibi olmuşsun derdik. Bu sene trendlerin arasında. Bu havalarda hem bizi sıcak tutar,hasta olmayız hem de şık oluruz değil mi? Ama kullanmasını da bilmeliyiz bence. Yoksa bu sefer de dalga konusu olabiliriz benden söylemesi :)

Bu akımda badyler, şallar kıymete biniyor. Tam bir desen cümbüşü yaşadığımız 2012-2013 kışında rüküş olmadan kat kat giyinmek önemli. Tasarımcıların çoğu tek rengi tercih ediyor. Siz de tek renk ya da yakın tonlarla güzel bir görünüm yakalayabilirsiniz. Hatta, bence zıt desenleri , kumaşları vb. bir arada kullanmak ayrı bir hava katabilir. Trikolar , hırkalar anahtar parça. Desenli parçaları da üst üste giyerek şık olabilir, trende uyabilirsiniz !














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kendi halindeki şu bloggerı, yorumunuzla çok sevindirdiniz ! :))