19 Şubat 2012 Pazar

Merhabaa canlarım :)

İremciğim beni mimlemiiş :)) çok da eğlenceli bir şey gerçekten . 

1.En çok sevdiğin şeyler nelerdir?
En sevdiğim şeyler ; kitap okumak, şiir dinlemek, fotoğraf çekmek, voleybol oynamak ve bloga girmek sanırım :) şu an aklıma bu kadar geliyor yani.

2.Bilgisayarda vaktini ne yaparak geçirirsin ?
Sanırım ben biraz daha entel takılanlardanım :) bloguma bir şey yazarken ya da başka bir siteye girerken (twitter, ask fm vb.) şiir dinlemeyi çok severim :)) Televizyondan takip edemediğim bazı dizilerim var yabancı, onları izleriim . Değişik şeyleri araştırmayı ve başka başka sitelerden değişik resimler bulmayı severim  :) aklıma bu kadar geliyor.

3.En sevdiğin filmler nelerdir veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğin ?
Kesinlikle ve kesinlikle Siyah Kuğu'yu izleyin. Gerçekten çok güzel bir film :)



4.Şu anda almak istediğin şeylerin listesini yapsan bunlar neler olur ?
Aslında çok şey istiyorum :D yannii sonuçta insanız ve isteklerimiz bitmek bilmez.Ama bulursam kesin alıcam dediğim bir kaç şey var :)



İşteee bu kulaklıık <3




İşteee ben buna bayıldım :))








Hayallerinizin peşinden gidin.

Özellikle
  Bir Kase Lezzet 'i 

            Ayse ((:  yi mimliyorum :))


Donut tadında bir hafta geçirmeniz dileğiyle :)



2 yorum:

Kendi halindeki şu bloggerı, yorumunuzla çok sevindirdiniz ! :))